SİTENİZİ TANITIN !!!

Sitemizi kurduğumuzdan beri yaptığımız çalışmalar sonucunu vermeye başladı. Bu süreçte birçok yardım aldığımız ve yardımcı olmaya çalıştığımız blogger arkadaşlarımız oldu. 
Bu esnada daha yeni kurulmuş olan sitemizin ziyaretçi sayısı günlük 500 TEKİL kişi ziyaretçi civarında seyrediyor. Biz de bu ziyaretçilerin diğer blogger arkadaşlara nasıl faydası olur diye düşünerek sitemizde blogger'ların sitelerinin tanıtımını yapabilecekleri bir sekme açmayı uygun bulduk. İlk aşamada bu ilanın yayınlanmasından itibaren 1 AY boyunca talep eden blogger'ların taleplerini inceleyip sitelerinin tanıtımını yayına koyacağız ve 1 sene boyunca yayında tutacağız. Site tanıtımı ile beraber bir backlink kazanma imkanıda verilecektir.
(sitelerini tanıtmak isteyen blogger'lar site adreslerini ve isimlerini tanıtım yazılarının en altına  yazmaları gerekmektedir. Yazı içinde link verilmeyecektir.)
Burada Türkiyedeki blog anlayışını değiştirmek ve blogger olamayı bir iş haline dönüştürmek, blogger'lığı bir kazanç kapısı haline getirmek amaçlanmaktadır. Bu konuda bize destek veren sponsorlarımıza teşekkür ederiz.   
Tanıtımı yapılabilecek bloglar teknoloji, eğitim, ar-ge, gezi ve akademik tarzda olacaktır.
İletişim bölümünden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Yorumlar

  1. http://guncelisfikirleri.blogspot.com/

    bu site sayesinde güncel iş fikirlerini anlık olarak takip edebilecek ve para kazanma stratejilerini öğreneceksiniz
    emirsener

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emir bey tanıtım yazınızı göndermeniz durumunda incelenip yayınlanarak sitenize katkıda bulunulacaktır

      Sil
    2. aktif link verebilmek için tanıtım yazısı göndermeniz gerekmektedir teşekkürler

      Sil
  2. tanıtım yazılarında aktif link koyulabileceğinden yazı sahiplerine katkısı daha fazla olacaktır

    YanıtlaSil
  3. kaptanselalesuyu.blogspot.com

    Benim blog sayfama da göz atar mısınız?

    YanıtlaSil
  4. Play Free Slots: Where To Play - DrmCD
    If you're looking for a 대전광역 출장샵 safe place 나주 출장안마 to play 성남 출장마사지 slots and blackjack, 동해 출장안마 then you're in the right place. Whether 여수 출장안마 you're a serious gambler looking for a

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÖZEL FORMÜLLÜ FIRÇASIZ ARAÇ YIKAMA KÖPÜĞÜ

AMERİKANIN PİRESİ : SAND FLEA